دپارتمان زبان انگلیسی

  • زبان انگلیسی برخلاف تصورات، سومین زبان رایج در دنیا است.
  • که پس از زبان چینی و اسپانیایی بالاترین تعداد گوینده را در سراسر دنیا دارا میباشد.
  • تعداد افرادی که این زبان ، زبان مادری آنهاست بیش از 380 میلیون نفر در دنیا است.

mm

آکادمی زبان دیالوگ به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در استان قم سالهاست دوره های بسیار با کیفیت و در راستای آموزش سودمند زبان انگلیسی برگزار میکند.

نحوه برگزاری دوره ها

این دوره ها با تنوع در نوع و ساعت برگزاری و با هر سطحی که داشته باشید، به صورت حضوری (دوره های عمومی و خصوصی) و آنلاین (دوره های خصوصی و نیمه خصوصی) از سطح مبتدی تا پیشرفته ارایه و برگزار میگردد.

دوره ي کيدزلند

اين دوره مناسب کودکان 4 الي 7 سال است. دراين دوره تمرکز روي تقويت مهارت صحبت کردن و شنيداري است و از کتابهاي Big Fun استفاده مي شود.

مجموعه Big Fun یک مجموعه سه سطحی به همراه یک کتاب تمرین الفبا می باشد. این مجموعه با استفاده از تصاویر ساده وجذاب، زبان را به سادگی به کودکان نمایش می‌دهد. هر یک از سطوح این مجموعه می تواند مبنع کاملی برای کودکان سنین پایین باشد.

دوره هاي ترميک کودکان

در اين دوره از کتابهاي First Friends و  Learn to read  استفاده مي شود.  کتاب های First Friends از سری کتاب های جدیدی است که در آموزشگاه های زبان برای تدریس زبان انگلیسی به کودکان  سنین 7 الي 13سال مورد استفاده قرار می گیرد و مطابق با سيستم آمريکايي (American Accent) به آموزش الفبا و اعداد پرداخته وهمراه با شعر و آهنگ هاي متنوع باعث ايجاد انگيزه و شادي در کودک شده و مهارت لازم جهت شناسايي حروف و ايجاد ارتباط را فراهم مي کند.

دوره هاي ترميک کودکان و نوجوانان

پس از اتمام دوره ي اول، زبان آموزان وارد کلاسهاي Big English مي شوند.

مجموعه کتاب بیگ انگلیش برای کودکان و نوجوانان رده سنی 9 تا 15 سال در 7 سطح منتشر شده است. یکی از مزایای این کتاب آموزش با استفاده از تصاویر است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و زبان آموزان را در مسیر یادگیری راحت تر زبان همراهی می کند.در این کتاب از ویژگی CLI و یا Language Integrated Learning استفاده شده است.

دوره هاي ترميک بزرگسالان

در اين دوره ها از کتاب هاي Top Notch  استفاده مي شود. مجموعه کتاب تاپ ناچ یکی از محبوب ترین دوره های آموزش زبان انگلیسی امریکایی در جهان است که توسط انتشارات پیرسون لانگمن منتشر شده و شامل 4 کتاب می باشد. تاپ ناچ زبان‌ آموزان را از سطح A1 به B1 می رساند و در ادامه کتاب های سامیت در ادامه تاپ ناچ تدریس می شود که شامل دو کتاب است و زبان آموزان را از سطح B2 به C1 می رساند.

مم

مم

ییی

نن

خخ

اااا

گگ

ذدئذدئ

fff

ررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

آکادمی زبان دیالوگ بدلیل ارائه ی با کیفیت ترین کلاس های آموزشی و همچنین استفاده از کادر بسیار با دانش و مجرب زبان ، همواره در صدر لیست بهترین آموزشگاه زبان در استان قم از سوی مخاطبین و زبان آموزان معرفی گردیده است.



خ

شعبه مرکزی ( قم، چهارراه غفاری، نبش کوچه ایستگاه ) : 02536707788 واتساپ : 09902512392


lll