مجله آموزشی فرانسوی

ک

اصطلاحات و لغات زبان

اصطلاحات و لغات در هر زبانی یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بخش های یادگیری می باشد، در این بخش سعی کردیم بهترین اصطلاحات زبان رو برای شما گردآوری و طبقه بندی کنیم.

ورود
مقالات و آزمونهای تخصصی

هرگونه مقاله، نکات آموزشی و همچنین مطالبی در خصوص آزمون های تخصصی در این بخش قرار دارد. شناخت بیشتری نیز در مورد فرهنگ و آداب و رسوم بدست میاورید.

ورود
آموزش گرامر زبان

کامل ترین مرجع آموزش گرامر زبان، دارای یک مجموعه طبقه بندی شده از زمان ها، نکات و مثال های به صورت موضوعی. این موارد تمام بحث های گرامی مورد نیاز زبان آموزان رو پوشش میدهند.

ورود
پادکست و ویدئو آموزشی

اینترنت پر شده از پادکست آموزشی مرتبط با هر موضوعی، ولی کم پیدا می شه خوب هاشو رو یکجا پیدا کرد، زمان رو از دست نده بهترین هارو جمع کردیم تو این بخش. با استفاده از محتوای آموزشی سطح خود را بالا ببرید.

ورود

خواندن، نوشتن، گفتگو و شنوایی

4 مهارت زبان به خوبی در این بخش آورده شده است. اطلاعات این بخش برای تمام زبان آموزان مبتدی تا حرفه ای لازم بوده و میتوانند مهارت های 4 گانه خود را بهبود ببخشند.

ورود
اشتباهات رایج زبان

وقتی این اشتباهات رایج و شایع رو حذف کنی، خیلی ساده تر میتونی سطح زبان خودت رو بالاتر ببری، در این قسمت شما میتوانید با این اشتباهات رایج آشنا بشید و با راه حل هایی که داده شده برطرفشون کنید.

ورود

  • دوره های گروهی آیلتس (IELTS)
    ذ
  • اصطلاحات و لغات فرانسوی
    همواره یک زبان خارجی وابسته به اصطلاحات و ضرب المثل های زیادی است که دانستن برخی از آنها برای هر زبان آموز، ضروری است. در این پست سعی شده است تا برخی از پرکاربرد ترین اصطلاحات فرانسوی را برای شما دسته بندی کنیم.

آکادمی زبان دیالوگ بدلیل ارایه با کیفیت ترین کلاس های آموزشی و همچنین استفاده از کادر بسیار با دانش و مجرب زبان ، همواره در صدر لیست بهترین آموزشگاه زبان در استان قم از سوی مخاطبین و زبان آموزان معرفی گردیده است.



خ

شعبه مرکزی ( قم، چهارراه غفاری، نبش کوچه ایستگاه ) : 02536707788 واتساپ : 09902512392