دپارتمان زبان اسپانیایی


زبان اسپانیایی

اسپانیایی، اسپانیول (به اسپانیایی: español) یا کاستیایی (castellano)، زبانی رومی است که از شبه‌جزیره ایبری در اروپا ریشه گرفته و امروزه با داشتن نزدیک به ۵۰۰ میلیون گویشور بومی (بیشتر در اسپانیا و قاره آمریکا)، یک زبان جهانی است. اسپانیایی از نظر شمار گویشوران بومی دومین زبان جهان، پس از چینی ماندارین، و از نظر شمار کل گویشوران چهارمین زبان جهان، پس از انگلیسی، چینی ماندارین و هندی، است.

اسپانیایی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل است و توسط اتحادیه اروپا، سازمان کشورهای آمریکایی، اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی، جامعه کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب، اتحادیه آفریقا و بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی دیگر به عنوان زبان رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زبان اسپانیایی با وجود شمار بالای گویشوران، در نوشتار علمی برجسته نیست، اگرچه در علوم انسانی کارکرد بهتری دارد. تقریباً ۷۵٪ از تولیدات علمی به زبان اسپانیایی به سه حوزه موضوعی علوم اجتماعی، علوم پزشکی و علوم انسانی/هنر تقسیم می‌شوند. اسپانیایی پس از انگلیسی و روسی سومین زبان پر کاربرد در اینترنت است.



  • دوره های زبان اسپانیایی در ۱۵ ترم برگزار میگردد.
  • هر ترم ۱۲ جلسه یک ساعت و نیم می باشد.
  • کتاب”prisma” تدریس می شود.
  • کلاس ها بصورت سه جلسه در هفته می باشد.
  • کلاس ها هم بصورت مجازی و هم بصورت حضوری برگزار می گردد.


آکادمی زبان دیالوگ بدلیل ارایه با کیفیت ترین کلاس های آموزشی و همچنین استفاده از کادر بسیار با دانش و مجرب زبان ، همواره در صدر لیست بهترین آموزشگاه زبان در استان قم از سوی مخاطبین و زبان آموزان معرفی گردیده است.



خ

شعبه مرکزی ( قم، چهارراه غفاری، نبش کوچه ایستگاه ) : 02536707788 واتساپ : 09902512392